15 October 2012

Kuat Macam Gaban dan Otomen


Pergghh., lamer aku tak main ujan pepagi hari., Sjuk oo merempit dlm ujan., haha. Pagi nih aku nk cari orang hebat la., Saper yang rasa dirinya hebat macam Gaban dan Otomen angkat tangan jap. Aku ader task nak bagi kat orang yang hebat² nih.

Klu terer meh hapal benda nih jap pas tu try sbut laju²

SHE SELL SEA SHELLS ON THE SEA SHORE

Aku da try., tp nak buat mcamner kan dah memang lidah blacan ngan budu., berblit² gak la lidah aku nih., korang try la., kot² berkat mkan piza ngn mcd korang ngan slamber nye leh sbut lju²., pronounce kene btul., jgn ngelat., haha

Klu raser tak leh gak.., jgn ptus asa., meh try yang versi mlyu plak.,

CUKUP KICAP CEKAP CAKAP

Perghhh., lagi susah aku rasa., saper dpat sbut laju² nih memang superb la., mmang orang tu kompom lidah nya tak bertulang, haha gurau² jer, klu lidah ader tulang nnti ramai plak orang masuk spital sbab trcekek tulang lidah sendiri iek., selamat melakukan senaman lidah., keke.,

11 comments:

  1. rasanya yang versi melayu tu susah sikit..cewah konon terer lah speaking london...hihihi

    ReplyDelete
  2. hahhaha....sapa dpt buat dgn cpt msti lidah dia slalu speaking je kn huhu...

    ReplyDelete
  3. wah hebat gua dpt ckp dgn lancar bagai diletak minyak pelincir shell helix, kehkeh

    ReplyDelete
  4. There are things that are known, and things that are unknown, and in between, there are doors.

    ReplyDelete
  5. mak aihh! lepas 3 kali dh berbelit dh lidah ni.. :)

    ReplyDelete
  6. Ni namanya exercise lidah....he...he...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site