08 September 2014

Buka baju ku


Di satu kawasan pendalaman di Texas, sorang penternak yg mempunyai ladang ternak yg luas & berjaya tlh meninggal dunia dgn meninggalkn sorang balu yg masih muda & cantik bernama Janet. Janet membuat keputusan utk meneruskan kerjaya suaminya dgn mengambil alih ladang ternakan tersebut, ttapi dia tidak mempunyai kemahiran yg cukup utk mengendalikn ladangnya. Jadi dia pun membuat keputusan utk mengiklankan di dlm akhbar utk mencari sorang pembantu yg akan mengerjakan ladang ternaknya dgn menawarkan gaji & sebuah bilik di rumahnya sbg tempat kediaman. 

Selang beberapa hari kemudian ada 2 org pemuda yg memohon pekerjaan tersebut. Sorang gay, & sorang kaki mabuk. Memandangkan tiada sesiapa lagi yg memohon jawatan tersebut, Janet terpaksa memilih salah sorang dr mrk. Setelah menimbangkan semasak²nya, Janet memilih si gay, bernama John utk bekerja dgnnya, dgn anggapan bahawa dia berasa lebih selamat tinggal bersama sorang gay drpd sorang pemabuk. 

Minggu demi minggu berlalu. John tlh melakukan tugasnya dgn penuh tekun & rajin. John kerap kali menghabiskan waktunya sehingga mlm utk membuat kerja² di ladang ternakan. Ladangnya menjadi semakin berjaya & ternakan semakin banyak membiak & sihat² belaka. Gembiralah si Janet ni tadi... kerana ingin menghargai kerajinan si John ni, Janet pun berkata kpd John, "John, kau tlh melakukan kerja dgn baik & ladang ternakan pun kulihat semakin bagus, kau sepatutnya ambil cuti pergi ke pekan berjalan² utk melegakan tekanan kerja." Gembiralah John, pd 1 mlm minggu, dia pun pergi ke pekan. 

Sampailah ke tengah mlm, John tidak pulang² ke rumah. Pukul 2.30 pagi barulah John pulang kerumah. Sampai ke rumah, didapati Janet sedang menunggunya sambil duduk di sofa berhampiran unggun api. 

"Buka butang bajuku dan tanggalkannya." Kata Janet. John dgn tangan yg terketar² melakukan apa yang diarahkan. 
"Sekarang, buka kasut but ku." John buat, perlahan sekali. 
"Buka, setokin ku.." Dia buat juga. 
"Sekarang, buka skirt ku." Dia buat juga. 
"Sekarang buka coliku." Dgn tangan yg menggigil, dia buat apa yg disuruh. 
"Sekarang, buka seluar dlmku," Dgn perlahan, dia melucutkan nya ke bawah & menanggalkannya. 
Kemudian, Janet pun memandang John, sambil berkata.., "Sekali lagi kau pergi pekan dgn memakai pakaian aku, aku pecat kau on the spot." 

waakakakaka.., apa yg korang pikir haaa? kuning betul.., err aku pun lebih kurang jer masa memula baca nih., hahaha bengong tul.., da gi sambung buat kerja tu., xelok sengih lelame depan monitor tu kekeke..,

sumber pesbook

13 comments:

  1. pakai lagi baju orang..tak sia-sia.kikikii

    ReplyDelete
  2. Patutnya John kena bukak semua yang Janet pakai sebab dia kata:
    Buka baju ku
    Buka seluarku
    Buka stokinku...haha
    dia tak kata buka baju awak.. kan kan kan.

    ReplyDelete
  3. hahahahahha apa nie apa nie apa nie

    ReplyDelete
  4. bhahhhahahaa..lawak k...gila bapak lawak!!!hahaha...
    tengah tension2 baca ni...mmg gelak sakan...

    singgah n komen kat blog iolls k...

    ReplyDelete
  5. ish..ish.. mengena je....tak patut..tak patut..

    ReplyDelete
  6. hahaha....
    tokono den...sungguh tidak patut....

    ReplyDelete
  7. Alamak... semua dah bukak nie mcm mane?...

    ReplyDelete
  8. Nape ? John tu ballik rumah bogel ke ? Mabuk?...konfius mak tau! Hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site