11 October 2012

Debat Hang Kasturi

"Bukak radio di pagi hari... Malam hari sama sahaja
Cinta sana, cinta sini... Aku gila geli
Bukak radio Hitz.fm... Propaganda Amerika
Ape bende yang merdeka, jilat bontot depa
Amende yang merdeka?
Bila kawan ramai keliling kita... Cakap besar tunjuk belang
Tapi bila sorang-sorang, pengecut pemalu
Macam... semua orang
Saya inipun bukan sempurna... Tapi saya tau
Dosa dan pahala pun Tuhan saja... Tuhan saja yang tau ...."

ops.., opss ops., da ckup2 smpai situ jer aku merepek., yg kt atas ni aku mnyanyi la., haha., lgu butterfinger la konon.., untung gak aku nyanyi., ujan trun tu., lmer tak ujan ni., haha layan la video ni jap., aku jmpa kt youtube..,

video

ok.., sekian sajer., keke..., aper kner mngena lgu yng aku nynyi ngan video ni., jwabnya mmg lansung takder kena mngena.., sipi² pun takder.. Tajuk plak??? hahaha bertenang sikit., tjuk tu lagi la takder kna mngena ngan contents ni., sjer jer buat gempak.., actually aku nk share video ni jer., yg selbihnya nk menyemak jer.,
hahaha., :D

"Geylang si paku geylang... geylang si rama-rama
Tentang marilah tentang... marilah tentang bersama-sama
Geylang si paku geylang... geylang si rama-rama
Tentang marilah tentang... marilah tentang bersama-sama
Tentang marilah tentang... marilah tentang bersama-sama"

lalalalalala..,

9 comments:

  1. Replies
    1. keke., ni la namanyer mrapu mlm jumaat., :D

      Delete
  2. Dahsyatkan pompuan tu zuhdi....dia menceritakan beberapa kisah dalam lukisan.... peh memang kreatif sungguh.... respect...kadang-kadang tu memang kagum dengan orang asing ... kalau buat sesuatu benda tu bersungguh-sungguh.... macam ni padahal pasir, cermin, lampu je.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha., correct., mknanya kak okjer mmg tgok video ni smpai hbis la eik., well mmg orng asing bnyak yng hbt2., orng kita pun xkurang gak yng hbat2 nya., cuma tak bnyak expose., kretif kan., sper tau pasir leh wat smpai cmtu

      Delete
  3. memang kreatif sangat perempuan dalam video tu ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kretip kan., jgn tkjut klu2 pas ni aku plak buat cmtu., keke

      Delete
  4. amboi semangat dia nyanyi.. hehe btw mendalam maksudnya tu

    ReplyDelete
  5. kecoh ajer hihi ...rajin nyanyi eh ..:P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site