03 October 2013

Untitle #1




Sapa tau ape beza L kereta dan L motor., maksud aku mcmni.., erm katakan aku dah ada lesen kereta penuh., tapi aku takder lesen moto.., klu aku kna tahan dengan polis masa aku naik motor, boleh tak klu aku bagi lesen kereta jer., sama jer kan klu nk lulus lesen L moto ngan kereta kena lulus ujian komputer., so., secara basicnya aku da ada lesen L la kan.., erm korang rasa macammana eik., 

Well aku just trpikir jer., hehe.., Ok lupa kan pasal lesen tu., klu ckp pasal isu semasa korang kt luar sna lagi arif pada aku eik., tp takpa la., sekadar melepas kan apa yg terbuku., isu semasa yg tgh hangat skrng ni pasal Audit belanjawan la kan., klu tnya aku, mmg bnyak negetif la., mana tak nya sesuka ati dorang jer blnja duit rakyat mcm duit atok dia yg punya., hmpeh jer., sakit ati ooo, bnda hrga RM100 dorang claim smpai 3ribu.., pastu perabih duit juta² byar artis luar., VVIP trip yg patutnya 50-60ribu claim sampai beratus ribu., macam² lg la.,

Suruh orang berjimat tp dorang punya belanja tak ingt., ader ke patut orng yg mmg dr dulu da bjimat dia suruh berjimat lg., nk brjimat mcmna lg pun aku tak tau dah., aku ni bkn la bgus sgt, tp aku tau gak halal haramnya., tkder la suke² ati buat hrta orng mcm harta sndiri., hmm nsib la..,

Sblum korang tekan close button yang kat atas tu pe kata korang layan lgu ni jap., siap ngan lirik skali., haha., layan kan ajer.., buat sejuk kan ati., hehe.., cau sinn ceee..,


7 comments:

  1. ha'ah cam sama jer..sebab masa masuk kelas nak ambil lesen L dulu sama jer dengan orang nak ambil lesen L motor..
    pasal belanjawan tu... hemmm..kalau fikir2kan memang sakit ati kan..
    saya suke lagu ni.. ^_^

    ReplyDelete
  2. tak tahu apa beza hehehe

    nice song :)

    ReplyDelete
  3. huhu, tak tau la kalau dari segi undang2 cane. belanjawan skrg ni, huish, no comment. hhuhu. btw, lagu ni mmg feveret :D

    ReplyDelete
  4. tak yah cakap la kan.. kita rakyat marhaen ni jugak yg kena tanggung.. huh!

    ReplyDelete
  5. hahaha... tiap2 hari harga barang makin naik. fening! :D lama tak singgah sini :)

    ReplyDelete
  6. tak tau lah perbezaannya ..
    prnh ambil lesen keta jer`

    ReplyDelete
  7. lesen L tu kan mmg same je sume..itu lulus utk ujian computer..tp lau ade L je mne leh bwk kete lagi..huuuu moto je boleh..tu pon xbleh ade pbonceng kan..errr ^,^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site