22 February 2017

Buta perut

Salam.., hai apa kabo korang. Aku pulak macam ni la, kemalasan yang makin membuak²., hahaha., 

Pernah tak korang rasa serabut ngan orang² sekeliling korang., tak kisah la kat tempt kerja ker., classroom ker or ngan sapa² jer la.

Kadang² tu kita jer yg kena paham dan tahu susah orang., tapi takda sapa pun nk paham dan amik tau susah kita., pernah tak bnda macam ni jadi kat korang., Kalau tak pernah tu maknanya korang memang bapak tasawuf la kn., huhu

Actually aku tak kisah pun sangat., malas nk layan benda remeh² nih., but that on my lip., deep inside its still leave something, even a small scars., Ni bukan kisah pasal aku, saja je buat modal nk post entrie, lama takde publish kat sini kan., haha

Aku tertarik ngan 1 post kawan aku kat fb., status dia lebih kurang cmni.,
"Pizza selalu mengelirukan kita. Kotaknya 4 segi, bila dibuka ianya bulat. Bila hendak di makan menjadi segitiga pula."

Dari mana dia dpat aku pun tak tau. Macam tu la juga ngan manusia. Walaupun zahirnya kita nampak sama tapi ingat kawan2, sama tak semestinya serupa.., betul tak., okey la nak sambung kerja pulak., out dulu., peace yo.,

Limau purut tiga serangkai, buta perut takda akai., ok tq babai


p/s : eh sejak bila blogspot ade special character ni ye., mcm bes jer., tp kat aku emoji nya banyak yg tak kluar., huhu ☺❤✌☝

10 comments:

  1. hahaha. mcm mana buta perut ? kalau buta hati tahu lahh. hehehe :)

    ReplyDelete
  2. Kadang-kadang memang ada rasa macam tu.

    Maknanya perasaan itu adalah normal kot....

    ReplyDelete
  3. biasa sgt...tp lg bagus org tak amik pot hal kita..kurang masalah skit...hihi

    ReplyDelete
  4. Hahaha ignore saja..
    Bwat hal masing2

    ReplyDelete
  5. betul tuh, rambut sama hitam hati lain-lain hihihi
    salam kenal. done follow sini
    https://mellyacrayola.blogspot.my/

    ReplyDelete
  6. perut mme buta klo bab makan..
    samela mcm mata manusia ni..kdng 'buta' jgk..
    huhu

    ReplyDelete
  7. betui tue , mana-mana ade jew orang cam nie

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site