26 March 2015

Senyum

Tah la., malas aku nk citer dah., penat melayan orang cm nih., kali ni aku nak senyum jer sbb senyum seindah suria yg membawa cahya, senyumlah dari hati duniamu berseri. Senyum umpama titian dalam kehidupan, kau tersenyum ku tersenyum kemesraan menguntum..

Senyum... kepada semua senyumanmu amatlah berharga. Senyum... membahagiakan, dengan senyuman terjalinlah ikatan...

errr.. macam kenal jer., nasib korang la., kekeke

p/s : bila da xtau nk post apa cm ni la jadi nya., jangan lupa senyum tau.., hehe

10 comments:

  1. maaf kan saja org cenggitu,, hihi

    ReplyDelete
  2. mmbaca sambil menyanyi.....heheheh...senyum tu indah

    ReplyDelete
  3. hehe. terima kasih KA :)
    hi awak ;)
    jemput join giveaway iPhone 5S disini ya :)

    ReplyDelete
  4. Antivirus Superb Kini Dimalaysia - Dr.WEB Security Space. RM 55 - Percuma Antivirus untuk mobile

    drweb.samfez.com

    ReplyDelete
  5. memula baca pastu ter nyanyi...nape ek..mcm magic

    ReplyDelete
  6. Senyum, tak perlu kata apa2. *nyanyi* hehe

    ReplyDelete
  7. Ni ha okje tulis sambil tersenyum......
    Jamming ke? Hihi

    ReplyDelete
  8. as'salam..
    dah kenapa pula tu...xpe..apepun yg wat ati kita sakit,snyum je ubt dia..huhu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site