02 October 2014

Sembelih korban nya


Nak ckap baik² tp bnda yg jadi tak brapa nk baik, nk cakap buruk² benda da jadi pun., tepuk dada tanya selera, pikir baik dapat baik, penilaian buruk dpat pun buruk la kan.

Hmmm.., abaikan klu korang tak suka dan klu korang rasa tkder kena-mengena ngan korang terserah la. Duit korang agung purple, aku punya paling² sedap pun agung kaler merah jer.,

Rasanya harga minyak ni Baru Naik jer kan tup² dah naik lagi, sakit tul la. Pada aku Berapa Naik tu tak kesah sngat kot, memang la tak Banyak Naiknya tapi lepas ni harga Barang Naik gak la kan. Asik naik jer tah Bila Nak-turunya, rasanya Bila Naik memang susah da la nk turun kan. Takpe doa² la kot² sok lusa dia ubah fikiran kan., huhuhu

Tu dia punya la jauh aku coner leper kan nk cakap pasal minyak jer., So raya Qurban taun ni yg kena sembelih dulu orang yg beli minyak la eik., hehehe., sebelum aku jadi korban ngan korang baik aku cabut dulu kekeke.., cau sin cheeeee.., peace.,

13 comments:

  1. kerajaan BN byk hutang jd mrka naikkan harga minyak utk bayar hutang tu. Wallahualam..

    ReplyDelete
  2. Ermmmm... salah kita juga, dulu dah dibagi peluang harga minyak Rm1.50 tak nak... sekarang telan je laaaa... orang kata ape yang terjadi pada kita masa ini adalah berpunca dari kita juga... ( copy ayat ustaz azhar idrus time ceramah kat gombak )

    ReplyDelete
  3. Rupanya kenaikan minyak ni sama jer mcm badan yek Zuhdi nak naik bukan main senang....nak turun, masyaallah....susahlah susahlah.....hehe...
    Doa ajelah biar yg berkenaan tukar fikiran kasi minyak turun balik

    ReplyDelete
  4. Salam aidiladha dari CN & Keluarga ;)

    ReplyDelete
  5. Salam singgah.. :)

    saya dah follow blog awak..harap sudi follow blog saya balik

    http://seronoknyermelukis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. tiap thun ade kenaikan..
    apa yg turun..?xtaulaa..huuu no komen heeee

    ReplyDelete
  7. btul tu. sebelum raya korban, rakyat marhaen dah kena korban dlu sbb minyak naek harga btol2 time nak sambut raya korban.

    ReplyDelete
  8. Zuhdi termasuk awaklah yek kena sembelih dulu haha...alah bukan selalu pun kena sembelih haha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site