02 September 2013

terima kasih.,


alahai.., saper nak tumpang aku naik benda nih., tp kna bayar la.., ckit jer., RM0.20 jer., tak luak pun duit gaji korang. Sangat bermakna bukan., terima kasih la eik.,

Klu xnak pun takper., aku tak paksa pun., korang leh buat tambah² RM0.20 korang tu untuk ckupkan se-liter petrol yang korang beli., hehe. jgn marah eiy.,

Lepas ni nmpak gayanya harga barang pun mesti naik., mesti la kan., nk hantar barang kena guna kenderaan., klu bahan api naik, kos penghantaran pun mesti naik., klu tak naikkan harga barang macamana nak untung., orang berniaga kan., mcm tu la fikir nya.

apa² pun terima kasih banyak²..,

9 comments:

  1. kan bagus kalau gaji pun naik...

    duapulosen..duapulosen :P

    ReplyDelete
  2. sokong kata nita tu...alangkah bagusny kalau gaji pun naik hoho :D

    ReplyDelete
  3. eh.. jangan marah.. nanti dapat br1m banyok2... TDDMKA!

    ReplyDelete
  4. Tunggu dan lihat je apa barang yg naik lepas ni!

    ReplyDelete
  5. salam..

    lg senang nek ni je..
    xpyh poning dgn hrga yg baru naik....huuu

    *lame xnaik tuuu^,^*

    ReplyDelete
  6. hehe..nak tumpang...
    mesti ada yg naik harga barang lepas ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

other site